Inmiddels is de Bernhovenrally van Lions Uden Veghel een begrip in de regio Maashorst, Meijerijstad en verre omstreken. Ook in 2024 organiseert Lions Uden Veghel weer een fantastische editie. Elk jaar nemen we de lessen van vorig jaar mee en wordt de rally nóg beter. Een mooie route met uitdaging voor rijder en navigator. Leuke stops waar we je verwennen met een heerlijk hapje en een drankje. Een lekkere lunch en natuurlijk de gezamenlijke afsluiting met een heerlijke barbecue en de loterij met ook dit jaar weer fantastische prijzen.

Waar rijden we voor?

Dit jaar rijden we wederom voor een belangrijk project van de Vrienden van Bernhoven, namelijk de Qwiek.up. De Qwiek.up toont rustgevende beelden en geluiden om patiënten op de SEH tijdens onderzoeken en behandelingen af te leiden. Dit helpt om hun angst en stress te verminderen. Met deze nieuwe technologie willen we de zorg op de SEH van Bernhoven aangenamer en efficiënter maken.

Praktische zaken

• De rally is geschikt voor zowel klassieke als moderne auto's. het is geen snelheidswedstrijd, gezelligheid staat voorop.
  • Een equipe met 2 deelnemers kost €165, dit is all inclusive. Hiervoor krijgt u een prachtige toertocht met in de ochtend een koffiepauze met iets lekkers, een overheerlijke lunch en de finish op passende locatie met een uitgebreid barbecuebuffet.
  • Een zakelijke equipe kost €275. Hiervoor krijgt u dezelfde prachtige all inclusive dag, een eervolle vermelding in het routeboek én een factuur.

Schrijf je snel in!

Doe je (weer) mee? Vorig jaar hebben we de verkoop moeten staken wegens het maximale aantal deelnemers. Ben er dus op tijd bij!

Schrijf je HIER in