04/07/2018

Autotocht Lions Uden-Veghel succesvol voor het goede doel

De Lions Uden/Veghel hebben afgelopen zondag 1 juli de opbrengst van de Ujese Paos Rally mogen verdelen. In het PieterBrueghelHuis in Veghel vond de cheque-uitreiking plaats: € 2.000 elk voor het PieterBreughelHuis Veghel en voor Stichting Vrienden Retraitehuis Uden.

De Rally werd dit jaar voor de tweede keer georganiseerd, met als goede doel de kwetsbare ouderen. Waren er bij de 1e editie vorig jaar al 30 deelnemende autos, nu werden alle verwachtingen overtroffen door een deelname van 48 bolides. “De Ujese Paos Rally is een dagvullend evenement, waarbij het aangename met het nuttige wordt gecombineerd”, zegt Han Haring van de Lions Uden/Veghel. “De deelnemende equipes kregen een uitdagend parkoers voorgeschoteld, inclusief lunch en diner. De dag werd afgesloten met een mooie veiling. Volgend jaar hopen we uiteraard de stijgende lijn te kunnen voorzetten!”

Zowel het PieterBrueghelHuis als het Retraitehuis zijn enorm blij met de opbrengst, en zien het als  een mooie “kers op de taart” voor de bewoners.

Volgend jaar zal de Ujese Paos Rally wederom op tweede paasdag plaatsvinden, 22 april 2019.