Succesvolle eerste editie van de Bernhovenrally onder de Brabantse zon!

Zondag 12 september vond de eerste editie van de Bernhovenrally plaats, georganiseerd door Lionsclub Uden Veghel. De start vanaf de Josephboulevard bij ziekenhuis Bernhoven trok de nodige bekijks. Han Haring, kartrekker van de rally namens de Lions, vlagde onder een stralend zonnetje de start van een lange stoet uiteenlopende van bijna 40 verschillende auto’s. Van gloednieuwe BMW´s tot klassieke Austin Healey´s, een Ford Anglia en een Chevrolet 150 uit de jaren ‘50, een Detomaso Pantera en Porsche’s uit de jaren ´70: alle soorten modellen konden meedoen.

De deelnemers werden getrakteerd op een prachtige route door Noordoost Brabant, met opdrachten en onderweg koffie, een uitgebreide lunch bij landgoed de Barendonk, en een afsluitend diner bij restaurant Muggels in Uden. Daar vond ook nog een loterij plaats met mooie prijzen.

De opbrengst van de Bernhovenrally wordt spoedig bekend gemaakt. Deze zal gaan naar het project ‘Beweeg je beter’ van de stichting Vrienden van Bernhoven. Voor meer informatie over dit project zie: vriendenvanbernhoven.nl/onze-wensen/beweegjebeter.

De Bernhovenrally 2021 wordt mede mogelijk gemaakt door NobraCars!